Mer depp

Blä, blä, blä och ännu mer blä. Det är allt jag har att bjuda på i ord. För nix ... mår inte ett smack bättre sedan förra uppdateringen, snarare tvärtom tyvärr. :-(
 
Men några bilder kan jag ju alltid roa mig med att lägga in så länge.
Nedan - Först ett par på sonen och sonen + kompis i London.
(Har "stulit" dessa från kompisens Instagram.)
 
Nedan - Sedan en bild från "min" stad, gästhamnen.
 
Nedan - En till bild på sonen. Tog den medan vi skype:ade häromdagen.
 
Nedan - Två bilder tagna på färjan ut till "ön" i lördags.
 
(Måste gå till optikern och rikta om mina glasögon ser jag, för herregud så skeva de ser ut, hehe.)
 
Nedan - Den här bilden tog syrran på mig i söndags, när vi åkte till en antikaffär vid en fors.
(Dessa brillor är mindre skeva, men tyvärr utan synstyrka, så dem kan jag inte ha när jag kör bil.) 
 
Nedan - Och slutligen en bild tagen igår, föreställande min bror, precis utanför kontoret till Borg&Merio.
 
 
Japp, det var allt. Har som sagt INGET positivt/trevligt att säga ändå, så det är lika bra jag håller tyst och hoppas på att något BRA händer väldigt snart, som kan få mig på mer upprätt köl igen ... !
 
Må gott, gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0