Vår hår/modeshow och lite depp ...

Är i ett obehagligt, gungande känslosvall (kring både det ena och det andra ...) och orkar inte skriva något om vare sig det eller något annat just nu, men jag tänkte ändå lägga in ett litet urval av bilder från lördagens "Vår hår/modeshow", som sonens salong (MariaSalongen) bjöd på.
 
Herr/Dam hår/klädmode - våren 2013.
Herr/Dam hår/klädmode - våren 2013.
Herr/Dam hår/klädmode - våren 2013.
Herr/Dam hår/klädmode - våren 2013.
 
Efter själva hår/mode/catwalksdelen, följde showuppträdanden.
 
Ovan - Sonen min gestaltar Eddie Mercury och uppträder med låten "The show must go on".
 
Ovan - Celine gestaltar Amy Winehouse och uppträder med låten "Rehab".
Nedan - EmilArne gestaltar David Bowie och uppträder med låten "Rebel rebel".
 
Ovan och nedan -
Sonen och dotter min gestaltar Gaga (x2) och uppträder med låten "Born this way".
 
Ovan - Mina "barn" (sonen tv. dottern th.) i Gaga-gestaltningar.
Nedan - Mina "barn" igen och tv. om dem Celine (min dotters svägerskas dotter), som gestaltade Amy Winehouse.
 
Spelade in Gaga-numret (med båda mina barn uppträdandes alltså!) med mobilen.
Visst är de modiga, ungarna mina?! ;-) (Ps. Observera min sons höga klackar, hehe.)
 
 
Har haft sonen min hos mig sedan igår eftermiddag, (han stack nyss iväg till sin sista arbetsdag på MariaSalongen) och jag kommer bara träffa honom en kort stund till ikväll, innan han beger sig till sin far, för att imorgon bitti flyga iväg till London, för minst ett års musikstudier på TMS.
 
Det känns SKITJOBBIGT för mig! MEN ... jag är såklart GLAD åt att sonen är modig nog att göra allt för att förverkliga sina drömmar och önskar honom ett STORT, stort LYCKA TILL!! <3
Han har ledigt någon vecka runt midsommar och då hoppas jag på att vi ska kunna åka iväg till Hangö, Finland tillsammans. Där bor ju min mor och där har vi firat de flesta midsomrarna, under hela mitt liv.
 
Återkommer när jag känner mig lite piggare och gladare någon dag.
Tills dess - må gott, gott folk!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Shit vilka duktiga barn du har! =)
Kram från mig

2013-03-25 @ 17:07:27
Postat av: Tette - svarsinlägg

:-) Tack Kajsa! Och modiga är de ju också! ;-)

Kramar tillbaka!/Tette.

2013-03-25 @ 19:24:00
Postat av: Nina

Precis vad jag tänkte skriva, duktiga och modiga barn du har. Jag lägger till talangfulla också :)

Åhh, gud jag förstår dig angående sonen måste vara väldigt blandade känslor när ens barn vill ut och testa vingarna jag fasar själv för den dagen då mina kidz beger sig ut.
Hoppas att Zacharias får superkul där i London trots att ditt mammahjärta värker.
Kram till dig fina Tette.

2013-03-27 @ 04:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0