Ännu en torsdagsuppdatering

En vecka har passerat igen sedan senaste uppdateringen.
Jobbade som vanligt förra fredagen. Var helt slut när jag kom hem och mot kvällen "ramlade" jag i min ensamhet ned i någon slags deppdipp och låg och dval-kollade på TV:n, tills jag somnade.
 
Igår, onsdag, arbetade jag igen. Kände mig helskum hela dagen. Frös, var skakig och nervös i hela kroppen och mådde bara allmänt urk. :-( Vet inte riktigt vad det är som pågår, som gör att jag var och varannan dag plötsligt blir så "down" och fysiskt klen, men kul är det ju inte. :-/
 
Direkt efter jobbet åkte syrran till systerdottern Tanja, för att fira henne på 36-årsdagen.
 
Var återigen HELT slut (till kropp och själ!) när vi kom hem. Urtrist! Vill ju vara pigg, glad och må bra! Jaja ... det finns lite blandad kompott orsaker till att jag just nu kanske känner mig lite mer stressad och omtumlad än vanligt, men ändå ... Är TRÖTT på att vara så "skör" i måendet! :-/
 
Imorgon blir det åter en dag på Borg & Merio och till kvällen har jag bjudit hem båda mina barn för att få vara lite på tu-man-hand med dem, innan sonen beger sig till London. Vi ska hyra någon bra film, äta snask och bara mysa ihop, tänkte vi. Bara vi tre! :-)
 
Har återigen "snott" lite bilder från mina barns FB-sidor.
 
Ovan - <3 Dottern. Nu med en lite mörkare blond nyans på håret. Fint! :-)
Nedan - Mina underbara <3 barnbarn på sonens salong. :-)
 
Ovan - <3 Sonen. Tänk, om bara fem dagar beger han sig till London för ett års musikstudier på TMS. Hur ska jag stå uuuuut utan honom?? :-( Men igen - ÄR ju såklart glad för hans skull!
 
På lördag anordnar sonens salong (MariaSalongen) förövrigt ännu en hår/modeshow, med både catwalk och musikuppträdanden. Såklart ska vi dit och titta/lyssna. :-) Blev ju stor succé i höstas, så jag förväntar mig en minst lika underhållande show denna gång!
Återkommer säkerligen med bilder därifrån, i mitt nästa inlägg. ;-)
 
 
Till nästa gång - Må väl, gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0