Dotterns födelsedag!

Idag har det varit dotterns tur att fylla år - hela 29 stycken! :-o
Herregud - nästa år blir hon 30! Hur gick det till? Hur kan tiden gå så in i bomben snabbt?
Ovan -> Dottern tre dagar gammal.
Hon föddes på Nacka BB, efter 18 timmars förlossningsarbete.
Ovan --> Dottern sju månader gammal, på sin faders knä.
 
Några foton från hennes kalas tidigare idag.
Ovan --> Dottern med sin trevliga boyfriend, i deras kök.
Ovan --> Sonen min och dotterns äldsta och bästa väninna. Tillika mitt "extrabarn". Hon var så mycket hos/med oss under uppväxten, att sonen en period trodde att han hade två äldre systrar, hehe.
Nedan --> Ursäkta den suddiga bildkvalitén, men det var det enda foto jag fick på Elvisungen och syrrans yngsta barnbarn, som var med på kalaset. Isoldepluttan var hos sin far idag.
 
Innan kalaset var syster Tita och jag iväg på shoppingtur.
Dessa fina ljusstakar nedan, kom jag hem med. :-)
 
Utöver dagens kalas ... vad har mer hänt sedan jag skrev senast - för en vecka sedan, efter sonens kalas ... ? Ja lite av varje faktiskt. Jobbat, träffat min terapeut efter tre veckors uppehåll, varit lite upp och ned i både mående och humör, haft oväntat sällskap över nyår och på vissa plan fått lite mer lugn och positiv input.
 
Dessvärre finns rätt mycket oro och negativitet närvarande i min tillvaro också och jag vet inte riktigt hur jag ska få ordning på saker och ting men ... jag hoppas det löser sig på något vis på sikt. Det vore ju trevligt om det nya året kunde få bli en smula mindre kaotiskt och stundom tungt, än det föregående var, tack.
 
Godnatt, gott folk!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hälsa och gratulera fina dottern från mig!

Jag håller med dig, jag fattar inte heller vad fort det går,
vår äldsta blev 30 innan jul.
Jag kan inte fatta det, jag tycker det har gått så himla fort.

Kramar från mig!

2013-01-06 @ 14:46:50
Postat av: Tette - svarsinlägg

Tack Kajsa - för gratulationen och för att du är så flitig med att kommentera här. Det gläder mig! :-)

Och ja hugaligen hur fort tiden rusar iväg. Man får nästan svindel. :-o ;-)

Kram tillbaka!/Tette.

2013-01-06 @ 15:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0