Världens bästa Elvisunge ...

Idag fyller mitt äldsta barnbarn Elvis 9 år! Hipp, Hipp, Hurra, Hurra, Hurra, Hurraaaa!!!! :-)
Han är dock hos sin far, så vi ska inte fira honom i vår sida av släkten förrän nästa helg.
Har berättat det förut, men jag gör det igen, eftersom det är så otroligt extraordinärt ...
Hade ynnesten att få vara med under Elvis födelse! :-) Enormt stark upplevelse att få vara med och stötta sitt barn genom förlossningsprocessen och se sitt barnbarn födas!! Enormt! :-)
 
Veckan som gått har varit av blandad känslomässig art, Ena stunden upp och andra ned. Rätt energikrävande faktiskt, så jag får väl se hur länge jag orkar härda ut på vissa områden.
Annars har det varit ok - med träningar, terapi, arbetsdagarna och annat vardagligt.
Den här (skitsnygga, hahaha) bilden tog jag igår, då jag, min bror och min syster var iväg och lunchade. Hade egentligen inte tänkt visa den för andra än vår mor, men skitsamma, lägger den nu här ändå. ;-)
Två av fastighetsskötarna hos "oss" på Borg & Merio.
 
NU ska jag ta en snabbdusch och bege mig ut till "ön" igen. Har varit lite i valet och kvalet kring om jag verkligen orkar göra något alls under helgen, men eftersom solen skiner och jag därmed fick liiiite lust att göra annat än bara ligga och sova, så daskar jag mig själv i rumpan och drar iväg. ;-)
 
Trevlig helg, gott folk!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Men tänk att det redan har gått 9 år sen lilla Elvis föddes! Jag minns det som igår.
Du får ge fina lila Elvis en stor Grattiskram från mig också, när ni ses!
Kram

2012-10-06 @ 12:06:48
Postat av: Tette - svarsinlägg

:-) Tack Kajsa och ja, tiden går så fort, så fort.
Kramar tillbaka!/Tette.

2012-10-07 @ 11:14:01
Postat av: Sanna

Jösses vad tiden går fort. Jag minns det som igår jag med. Grattis Till Elvis!!

Första tanken när jag såg fotot på 3xMerio så tänkte jag.. Glad-Gladare-Gladast. :-)

Träffar den ena av er snart och tänker pumpa denne på lite info om byggbranchen. ( Innan jag trasslar in mig alldeles för mycket ;-) )
Kram påre.. Miss Nynäs.

2012-10-07 @ 18:06:31
URL: http://trivsel.wordpress.com/
Postat av: Tette - svarsinlägg

Oj, har missat ditt inlägg, Sanna. :-o
Och jodå - glada är vi - syskonen Merio. ;-) ...
Nå, fick du fram någon intressant info? ;-D

Kramar tillbaka!/Tette.

2012-10-25 @ 20:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0