Senaste dagarna som gått ...

Har tillbringat helgen (och halva måndagen) på en skärgårdsö. Åkte dit på fredagskvällen, efter att först ha varit uppe sedan 05.15, kört in till Söder, Stockholm, jobbat till 16.30, kört hem igen, storhandlat med systeryster och varit innanför hemmets dörrar några minuter, för att fylla kylen med lite mat åt sonen min och packa "övernattningsväskan".
Studerar månen och dess sken i havet, i väntan på färjan till "ön".
Det är mörkt (men vackert) nu om kvällarna.
Bland annat har hundpromenader stått på aktivitetsschemat under helgen. Gummistövlar på fötterna, för att slippa parera förbi alla otaliga vatten-lerpölar överallt. Älskar förövrigt doften av natur/skog under hösten! :-)
Med andra ord - jag står på benen. Fungerar relativt ok i det vardagliga, men pendlar ändå mellan eufori och ... eehh ... något annat ... mindre euforiskt. Men så länge det sistnämnda inte tar över, så fortsätter jag på det spår jag nu är inne på och hoppas på det bästa! Har inget alternativ, känner jag. Så det får bli som det blir och bara tiden kan utvisa HUR det faktiskt blir! Mer ingående än så tänker jag inte dela med mig av just nu. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0