Senaste dagarna i bilder

Orkar inte skriva något utförligt just nu, men jag tänkte bjuda på lite bilder - tagna mellan den 6-9/10.
På färjan, på väg ut till "ön" i lördags.
Vacker promenadvy.
Tillbringade en del tid bland virke, sågverk, hyvlar och spån och även om det i huvudsak var Mansfiguren som stod för arbetet, så hjälpte jag faktiskt till lite jag också. :-)
En del av virket gick till detta fina bygge.
Ett stycke hårt arbetande Mansfigur. :-)
Klafsade runt i gummistövlar hela dagarna. Hittade till och med lite blåbär och lingon.
Ett stycke trollpacka på skogspromenad.
Som promenadkompis hade jag fina Lilla My.
Mer vacker promenadvy i strålande solsken.
Inte så tokig vy det här heller. :-o ;-)
Troll och solsken ska ju inte fungera ihop, men än har jag inte smält, hehe. ;-)
Slutligen en bild på min dotter som precis blivit friserad av min son. <3 Älskade ungar! <3 :-)
 
Natti gott folk! Må väl till nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0