Seg förkylning ...

Åkte och jobbade i fredags och det skulle jag nog inte gjort, för det gjorde mig ännu sjukare och jag har legat mer eller mindre i koma sedan dess. Mellan de vidriga hostattackerna vill säga. :-/
 
Hann i alla fall bli firad lite, innan jag intog sängläge. "Mansfiguren" var hemma under dagen i fredags och både städade och fixade med mat och tårta (tack!) tills jag (och syrran) kom hem. Mina barn och barnbarn kom och åt/fikade, vilket var myspys!!
<3 Barnbarnen och "barnen" <3 mina, i fredags, på min födelsedag.
 
Mår fortfarande rätt urkigt. Verkar vara en riktigt seg förkylning det här och den ger en hel radda symptom som vandrar runt. Allt från ögoninflammation, öronvärk, skallvärk, halsont, hosta, näsblod, illamående till magsmärtor och feber. Tycker faktiskt det kan få räcka nu. Vill orka göra något annat än ligga på sängen och dimstirra på TV:n ... Jaja ... ska väl inte gnälla egentligen. Finns ju värre sjukor man kan drabbas av.
 
Ska en snabbis ut till "ön" ikväll och ligga kvar över natten, för att sedan bege mig hemåt igen imorgon förmiddag och sen förhoppningvis är jag pigg och rask på onsdag och kan åka till jobbet med invärtes entusiasm. ;-)
 
Hoppas ni är friska och krya och får en skön höstvecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0