Bilder igen

Ännu ett inlägg i form av foton. Har ingen lust/ork att skriva, nämligen.

Älskade barnbarnen! Elvisungens 9-årsdagsfirande.

Mina gosiga barnbarn till höger och syrrans yngsta barnbarn till vänster.

Dottern min fixar med födelsedagstårtorna.

Isoldesnuttan tittar längtansfullt på tårtan.

Min mor hade skickat (från Finland) ett ansiktsmålnings-kit åt Elvis. Naturligtvis måste det testas, så dottern min målade kalasets tre barn.

Såhär snygg blev Elvisungen! :-)

Och Isoldestumpan! :-)

Ett stycke Mansfigur var med på barnkalaset också. Se så glad han var över det. ;-)

Sonen min var däremot inte med på kalaset - han var istället iväg för att medverka i en musikvideo (med Kristian Kaspersen, tror jag han hette). Därav sminkningen.
 
Ja, det var nog allt för denna gång. Kan ju också förtälja att jag åter varit på "ön" sedan sist. Är i princip där tre dagar per vecka numera. Nej, nu ska jag strax isäng, eftersom jag ska upp 05.15 imorgon bitti, för att åka iväg och arbeta på Borg & Merio. Natti, gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0