Glamour och hosta

Förkylningshelvetet sitter som berget fast i kroppen. Börjar bli otrooooligt trött nu på att hosta, hosta, hosta, ha ont i halsen och öronen och vara yr, svag, frysa och svettas om vartannat och känna mig allmänt urkig! TRÖTT! :-(
 
Jobbade hur som helst igår och det ska jag göra imorgon också. Vet inte om det är så klokt egentligen men ... verkar ju inte som jag blir piggare av att vara hemma heller så ... Jaja ... förr eller senare ger väl bacillfan med sig. (Fick förresten "skäll" via FB av en kusin till mig, för att jag svär så in i bäng, men alltså ... det är så jag är och pratar och klarar man inte det får man ge fan i att läsa helt enkelt! :-o ;-))
 
Sonen min, som ju numera jobbar på en salong här i "byn", har tagit initiativ till en modeshow (hår och kläder/skor) som går av stapeln på en lokal livebar om drygt en vecka.
Showen kommer att innefatta mode/frisyrer från 50-talet till nutid. De är tre frisörer som ska fixa alla modeller och lokala kläd/skohandlare får samtidigt visa upp sina varor på modellerna. Sonen har fått Loréal att sponsra själva showen, plus fixat "goodiebags" från dem. Han är driftig, sonen, när han är intresserad för något. :-)
 
Dottern min ska ockå vara med - som modell, plus sjunga introlåten till själva showen. Sonen klippte och testfixade henne häromdagen, till den hon ska föreställa under visningen. Här får ni två bilder på hur det blev.
Ingen ser väl INTE vem hon ska föreställa?!?! ;-)
 
Nej, nu ska jag hämta sista tvätten från tvättstugan, tvätta håret och sen blir det tidig läggning, eftersom jag ska upp 05.15 för att hinna till jobbet (Borg & Merio) i tid.
Må väl gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0