<3 Lilla My, älskade hund! <3

Helgen har varit vidrig, rent ut sagt.alla sätt och vis! :-( Men det värsta av allt har ändå varit Lilla Mys sjukdomsplågor. Mitt hjärta har blödit över henne. Nu har hon äntligen fått frid - imorse somnade hon in för gott.
Älskade, fina, underbara Lilla My. Saknar dig oerhört redan! :-( <3 <3 <3
Vill i bedrövelsen jag känner passa på att uppmana alla som har djur att för hel_ _ _e se till att ta ansvar för dem! På ALLA vis!! Var lyhörda för hur de mår, så de får hjälp i tid, om de blir sjuka och/eller råkar ut för olyckor! Se till att de får den omvårdnad de behöver - ALLA dagar! Se till att de är försäkrade!! Och klarar du inte de "kraven" ... skaffa inga djur!!
 
Nu ska jag lägga mig under täcket och gråta resten av dagen! :-(

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Massor med kramar till dig!!!

2012-11-27 @ 12:22:21
Postat av: Tette - svarsinlägg

Tack snälla och kramar tillbaka till dig!

/Tette.

2012-11-27 @ 13:55:28
Postat av: Roger

Tråkigt att höra det där med hunden, men tyvärr så är det ju nåt som nästan alla djurägare drabbas av....man fäster sig lätt vid djur, ja i alla fall om man är en djurvän. Kram!

2012-11-27 @ 21:53:23
Postat av: Marie

Förstår dig verkligen. Det är därför jag inte har någon hund nu, känner att jag varken har ork eller ekonomi för det. Men tänker dagligen på mina älsklingar som jag haft. Speciellt min schäfer som jag hade i 13 år. Saknar honom. Suck

2012-11-28 @ 12:13:33
Postat av: Tette - svarsinlägg

Tack för inläggen, Roger och Marie!
Och ja - det är ju det värsta med att skaffa djur - att man vet att de inte har så lång livslängd och man därför med stor sannolikhet kommer tvingas uppleva stor sorg när de "försvinner".

Men samtidigt får man ju otroligt mycket från djur. Tillit, lojalitet och kärlek i överflöd - alla dagar!

Kram på er!/Tette.

2012-12-04 @ 11:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0