Snacket #7 Relationer

Snacket går ut på att man varje söndag får fem frågor från Milo Lilja, som man svarar på i sin egen blogg/hemsida.

1. Är du gift/sambo eller tillsammans med någon?
Har varit särbo de senaste 3½ åren. Vad jag är just idag kan jag ärligt talat inte svara på ... Det är lite komplicerat på relationsfronten med andra ord. ...

2. Har du barn?
Ja, två vuxna sådana (son 20 år, dotter 28 år) och två barnbarn har jag dessutom (dotterson 8 år och dotterdotter 6 år). Dottern min bor hemifrån sedan tio år tillbaka, men sonen bor fortfarande hemma och hos mig varannan vecka.

Använder den här bilden i repris, eftersom min familj är samlade på den, runt mig. :-)

3. Din inställning till otrohet?
Min inställning är såklart att det är helt fel och förkastligt. Trots det har jag fram tills jag var fyrtio ungefär, varit otrogen alltför många gånger. Tyvärr. :-/ Skulle kunna skriva mycket om orsaker till det och hur jag fungerade, men det får vara med den saken här och nu.

4. Vad betyder familjen för dig?
Allt! Familjen är det viktigaste av allt!

5. Vad betyder dina vänner för dig?
Jag är tyvärr ingen bra vän på det viset att jag sällan hör av mig och/eller har något större behov av umgänge överhuvudtaget, men jag tror ändå att de (relativt få) som faktiskt ÄR mina vänner, VET att jag ställer upp för dem, om det verkligen gäller!

Äldre Tjej/killsnacksinlägg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0