Snacket #5 Twitter

Snacket går ut på att man varje söndag får fem frågor från Milo Lilja, som man svarar på i sin egen blogg/hemsida.

1. Hur många följare har du?
Vet inte, men inte många. En handfull max.

2. Hur många följer du?

Vet inte, men inte många det heller.

3. Hur ofta twittrar du?

VÄLDIGT sällan! Har inte alls fått någon känsla för twittrandet. Begriper ärligt talat inte riktigt vad det ska vara bra för?!? Passar nog inte mig!

4. Vad använder du twitter till?

Ingenting egentligen. Skriver mest bara en plikttrogen mening nu och då, helt utan större inlevelse.

5. Hur kom det sig att du skaffade Twitter?

För att det pratats om det överallt och många verkar bruka det. Trodde att jag kanske skulle gilla den formen jag också, men det gör jag inte. Gillar inte att vara kortfattad, HAHAHA! ;-)

Äldre Tjej/killsnacksinlägg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0