Mer avståndsbeundran

I brist på riktigt liv sitter jag och beundrar, (trånar efter ;-)), män(niskor) på behörigt avstånd. Sist var det ju MrTourette - den här gången är det Robert Carlyle, som spelar Rumpelstiltskin i 5:ans serie "Once upon a time".


Lite störande med de amerikablekta tänderna, men utöver det så är han en riktig goding i mina ögon. ;-)

Har alltid haft förkärlek för lite udda utseenden. "Defekter" typ sneda tänder, krokig näsa, ärr, rynkor etc. tycker jag kan vara skitsnyggt! :-) Dock har de män jag varit tillsammans med genom åren tvärtom ofta varit regelrätt snygga. Alltså snygga enligt mall mer än genom charm! hehe ;-) Vet inte varför det blivit så för som sagt - tittar ofta efter män med mer udda utseende.

Älskar ju även "vuxensagor" och det är precis vad "Once upon a time" är. Här är seriens trailer, om ni vill få lite inblick i vad den handlar om.


Kommentarer
Postat av: Roger

Once Upon A Time följer jag också, har sett 4 avsnitt hittils...har dock ända till avsnitt 13 sparat på datorn :)) Hoppas livet känns hyfsat så här i vårtid...själv blir jag alltid så jäkla trött när våren kommer, vet inte om det har méd allt ljus att göra...men själsligt mår man ju bättre i alla fall, skönt att se naturen vakna till liv igen :)) Kram!

2012-03-05 @ 15:03:08
Postat av: Tette - svarsinlägg

Nej, livet känns tyvärr inte ens "hyfsat", men jag är inte trött som i "sovtrött" i alla fall.

Är inte särdeles årstidskänslig överhuvudtaget faktiskt. Skulle då möjligen vara att jag inte klarar av för mycket hetta sommartid och har lite svårt för växlingarna mellan hög/lågtryck sommartid. Men övriga årets väderväxlingar påverkar mig föga.

Bra att DU mår bättre av våren i alla fall! ;-)



Kram!/Tette.

2012-03-19 @ 12:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0