Snabbis ...

Måste ju bara berätta att min son tog studenten förra veckan!! Hipp Hurra för honom! :-)

Har miljoner (nja, många i alla fall) fler bilder från studentdagen, men de får jag försöka visa lite mer av här en annan dag. Har nämligen varken ork eller lust att lägga på bloggen för närvarande. Tyvärr. Med andra ord ... allt är fortsatt bara eländes elände med mitt mående. :-(

Jaja ... ville ändå lite snabbt "skryta" om min babypojke! :-)

Må väl, gott folk! Om det nu ännu är någon tapper som orkar sig hit?! ;-)

Kommentarer
Postat av: Monica

Klart du ska vara stolt över sonen!

Själv är jag såklart nyfiken över var jag kan börja klippa mig? ;-)

Och jag är här med jämna mellanrum.

Kramar i massor

Monica

2012-06-20 @ 14:35:50
Postat av: Kajsa

Grattis till Zacharias! Jag förstår att du är stolt =)

Och du, jag kikar in en sväng varjedag och tittar om du har skrivit nåt nytt, tråkigt att ditt mående inte är nåt bättre =/

Kramisar

2012-06-20 @ 16:15:26
Postat av: Tette - svarsinlägg

Monica - Tack! :-) Han jobbar inte på någon salong just nu, (han har en massa andra jobb under sommaren och tänker sen förmodligen flytta till London ett tag, om det går som han vill), men du kan säkert anlita honom privat så länge. ;-) Undrar om han inte friserat din syster, när jag tänker efter.



Massor av kramar tillbaka!/Tette.

2012-06-20 @ 23:35:07
Postat av: Tette - svarsinlägg

Tack till dig också Kajsa och även för ditt tålamod med mitt knappa skrivande här.



Kramar tillbaka!/Tette.

2012-06-20 @ 23:36:07
Postat av: Ullis

Jag läser. :)

Grattis till sonen. Hoppas du ska må bättre snart.

2012-06-23 @ 17:31:49
URL: http://ulliso.se/blog
Postat av: Nina

Saknar dig...

2012-07-31 @ 01:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0