Snacket #1: TV

Snacket går ut på att man varje söndag får fem frågor från Milo Lilja, som man svarar på i sin egen blogg/hemsida.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
TV

1. Vad för typ av program ser du helst på TV?
Musik, realityserier och kostymfilmer. Men jag är inte mycket för TV alls egentligen. Oftast sätter jag mig endast framför TV:n om de jag umgås med vill se något program.

2. Följer du någon TV-serie, vilken?
Inte slaviskt, men just nu ser jag faktiskt på flera serier - The Voice och Stjärnorna på slottet. Och när det är säsong (vilket det inte är just nu) så brukar jag även se True Blood och Downton Abbey.
Strötittar ibland på web-tv också, om jag är jävligt uttråkad. ;-)


3. Finns det någon kanal du klarar dig utan, varför?
Ehh, ja - alla i princip, hehe. Skulle lugnt kunna leva utan hela TV:n i sig. Har apparaten endast för att andra i familjen vill ha den.

4. Finns det någon kanal du inte klarar dig utan, varför?
Nix. Klarar mig bra utan alla kanaler.

5. Har du platt-TV eller tjock-TV?
Platt i vardagsrummet, tjock i sonens rum.

Äldre Tjej/killsnacksinlägg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0