Ut med julen

* x2
Sådär ja - nu har även jag plockat ned julen ur mitt hus för denna gång! Visserligen några timmar för tidigt - Trettondag Knut är ju imorgon först!! - men, men. ;-) Har nog dock säkert glömt någon tomtefan någonstans, som jag hittar om några veckor eller så. Så brukar det vara, av någon anledning.


Är såååå trött och fryyyyser konstant! Spelar ingen roll hur mycket jag paltar på mig, om jag lägger mig under tre täcken med fleecekläder på, jag fryser ändå ända in i märgen. Hemskt! Och så har jag varit flera veckor nu, så det verkar ju inte bero på någon bacill som trängt sig på. Är inte förkyld eller febrig ett dugg.

Nej, har inget vettigt att skriva, känner jag, så jag låter bli att skriva mer idag!
Må väl gott folk!

Kommentarer
Postat av: Paula i pörtet

http://brandingspirit.wordpress.com/2010/12/13/att-leva-med-en-kanslig-personlighet/



Hittade denna på FB, har du läst den, förklarar väldigt bra för mig vad det handlar om

Kram syster

2012-01-12 @ 21:09:43
URL: http://paulaz.se
Postat av: Tette - svarsinlägg

Tack syster men ja, jag har läst den och även skrivit om det här i bloggen, för inte så länge sedan. Gav även din dotter en länk till detta med HSP, för någon vecka sedan så ... du är lite sen, hehe. Men igen - tack ändå! ;-)



Kramar!/Lillasyster.

2012-01-13 @ 10:32:28
Postat av: Kajsa

Jag städar också bort det sista av julen idag, även fast jag har ont som "satan" idag, men jag tycker det ser illa ut med stjärnor och sånt kvar efter tjugonde Knut, så jag kämpar på.

Kramis

2012-01-13 @ 12:43:07
Postat av: Tette - svarsinlägg

Duktigt gjort Kajsa och ja, ser lite lattjo ut med julpynt året om. Men jag känner en del människor som har det så faktiskt! :-o ;-)



Kram!/Tette.

2012-01-13 @ 12:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0