Snacket #2: Kärlek

Snacket går ut på att man varje söndag får fem frågor från Milo Lilja, som man svarar på i sin egen blogg/hemsida.
----------------------------------------------------------------------------------------------
Kärlek

1. Berätta om din första kärlek?

Hade ju små förälskelser redan tidigare men i sexan blev jag nog kär på allvar första gången. I en kille som kom ny till vår klass då. Han spelade trumpet och var hur gullig som helst, tyckte jag. :-) Vi var tillsammans mycket och gärna och länge för att vara i den åldern. Han flyttade tyvärr sedan iväg efter åttan igen och jag har inte träffat honom sedan dess.

2. Vad är kärlek för dig?

Tillit, gemenskap, innerlighet och passion.


3. Vad är det mest romantiska någon gjort för dig?

Oj, svårt eftersom jag är ganska oromantisk själv så är jag nog dessvärre inte så uppmärksam på typiska romantikyttringar. ;-) Men att få höra och känna att man är älskad även dagar då man känner sig usel och ynklig - det är romantiskt.

4. Hur ser ditt drömbröllop ut?

Har ju gift mig en gång redan och just då var det mitt drömbröllop - Vit egendesignad klänning, en gammal kyrka helt inredd i trä inuti, vinter, släkt och vänner och lycka. Skulle jag gifta mig idag skulle jag föredra svart klänning, någon fin gammal borg/slott eller liknande och en hop nära och kära som vittnen.


Den HÄR klänningen vill jag ha om jag gifter om mig någon gång!! ;-)

5. Är du kär nu?
Hm, hoppar över den frågan för tillfället ...

Äldre Tjej/killsnacksinlägg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0