Petter - The Voice

*
När jag nu tagit upp de andra coacherna i The Voice, så måste jag ju även ta med Petter. Inte för att jag alls lyssnar på hans genre eller vet annat om honom, än det man fick se/höra under förra säsongen av "Så mycket bättre". Men jag hittade en låt jag faktiskt tycker om:

Fredrik Snortare och Cecilia Synd - Petter

Något jag upptäckte under "Så mycket bättre" var att jag verkligen tilltalas av hans utseende. Tycker han är skitsnygg, rent ut sagt! ;-) Speciellt munnen gillar jag skarpt!



Kommentarer
Postat av: Maggan

Haha ja du nu är jag helt överens med ditt inlägg..Petter har DET!

2012-01-19 @ 22:54:15
URL: http://husnummerelva
Postat av: Tette - svarsinlägg

;-)



Kram igen!/Tette.

2012-01-20 @ 00:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0