Kronjuvelerna


Ni missar väl inte svt:s tredelade serievariant av filmen "Kronjuvelerna", som startar ikväll 21.00?!
Jag såg den på bio när den hade premiär, men tydligen ska tv-serien vara ännu bättre, har jag hört.
Det mest roliga med just denna är dock (i mitt tycke) att killen som spelar den yngre varianten av Skarsgårdsrollen, är son till ett par jag känner. :-)


Jonathan Bökman i Kronjuvelerna. Son till Bitte och Johan Bökman, vilka jag känner.

Och utan att vara det minta partisk vill jag påstå att Jonathan är den bästa skådisen av alla i filmen! ;-) Japp, så är det! Se själva, så förstår ni att jag har rätt i den åsikten! :-)

Kommentarer
Postat av: Maggan

Hej hej och god fortsättning! Jaha det var ett tag sen, men jag har kollat din blogg. Såg att din son firat sin 20-års dag, vad fin han är.

Isolde går inte av för hackor heller, mysigt och trevlig nyårsfest ni med..Tycker att ditt hem är så trivsamt (att döma av bilderna då)

Jaså du du vill inte uttala dig om min nyårsfrisyr hahaha du ska veta att jag fick iden från tv:s gokväll, en manlig frisör som visade denna :)! jag nappade direkt.



Bakis på så lite undrar du,,jag kan säga att jag kan bli bakis av ett glas vin..



Kul att du gillade min tatuering,,det är den enda jag har trots att min bästa vän är tatuerare, hon vill så gärna sätta nålarna i mig!!!



Aberkite ja, du ska bara veta så lycklig jag blev när jag hittade henne i en butik på landet i somras.



Sköt om dig och ha det bäst kram



Just ja du och din särbo är ett väldigt vackert par :)!

2012-01-02 @ 22:36:03
URL: http://husnummerelva
Postat av: Tette - svarsinlägg

Tack snälla Maggan för alla vänliga ord! :-)



Aha, jo jag har också sett frisören i Godkväll några gånger, via web-tv. Men man behöver ju inte ha samma teknik och smak, frisörer emellan heller. ;-) JAG skulle nog åtminstone ha tuperat "svansarna" kraftigt först, innan uppsättningen. Dels för att få det att se större, vildare ut och dels för att få det att sitta som berg. En uppsättning ska INTE trilla ned av lite dans, nejnej! ;-)



Oj, tur att jag inte har en bästa vän som är tatuerare - jag hade garanterat varit fullritad vid det här laget i så fall, hahaha. ;-) Har bara två tatueringar dock - en älva på vänster skuldra, som jag gjorde -87. Och en skorpion strax under höger nyckelben, som jag gjorde -92. Men jag skulle inte ha något emot att ha fler! :-)



Kramar tillbaka!/Tette.

2012-01-03 @ 00:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0