Kalas igen

Idag fyller min syster Tita 54 år!! Hipp Hipp HURRA HURRA HURRA HURRA!!!!


Min syster Tita till vänster, Jag stående och min bror Tomas till höger. Med på bilden är också vår lilla kusin Victorine. Fotot är taget -72/73 någongång.


1992 -> Jag och två av mina systrar, Tita och Paula (Paula är pappas barn). Det finns en till syster, Annelie (också pappas barn), som jag dessvärre bara träffat två gånger (när jag var sju år och på pappas begravning -98).


Syrran Tita med sin dotter Tanja. Bilden är tagen 2010.

Med andra ord ska jag på kalas idag igen, men syrran bor i huset bredvid mitt, så det blir inte så långt att gå. December och januari är hektiska firartider för oss. Först julen, sen fyller sonen år, sen nyår, sen dotterns födelsedag, syrrans, mammas, (exmakens), brorsans och "förr" (när han levde) även min styvfars födelsedag. Allt inom loppet av bara drygt en månad. PUST! ;-)

Men just IDAG är det alltså syster Titas tur - GRATTIS igen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0