HSP

"So what exactly IS an HSP?
HSPs are people whose brains and central nervous systems are "wired" in such a way that they are more acutely aware of, and attuned to, themselves, other people, and their environment."
(Dr. Elaine Aron) Läs mer -->

(Tack Roger för länken i gästboken, som i sin tur förde mig till länken ovan.)


Har ju redan diagnoserna "Panikångest", "GAD" och "Depression" (förr även posttraumatisk panikångestsyndrom, men det där post:et har försvunnit med årens gång), men om jag får ställa ytterligare diagnos på mig själv, så vill jag nog lägga till HSP.

Skriver nog mer om detta i ett senare inlägg - om jag orkar och vill.

PS. Ni har väl inte missat min vädjan om hjälp i föregående inlägg?!? ;-)


Kommentarer
Postat av: Cordelia

Jag får upp en ruta som kräver användarnamn och lösenord!



Kramen...

2012-01-07 @ 17:14:08
URL: http://www.trollpulver.se
Postat av: Tette - svarsinlägg

Perfekt, det är så det SKA vara! :-)

Jag skickade ett mail till dig för ett tag sedan - där finns inloggningsuppgifterna, om du vill testa vidare in! ;-)



Kram!/Tette.

2012-01-07 @ 17:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0