Angående låsta inlägg

OM jag nu verkligen vågar lita på att den låsta sidan ÄR låst för obehöriga och alltså då vågar skriva i den (HAHAHA) så kommer det med andra ord krävas inloggningsuppgifter för den som vill in där. Jag vet inte riktigt hur jag ska avgöra vilka som ska få tillträde dit. VILL INTE behöva tänka på att jag måste ta hänsyn till någon i det jag skriver om i alla fall och sidan kommer vara allt annat än munter så ... har du svårt för svärta -  be inte om inloggningsuppgifterna! ;-)


Helst vill jag ju veta NÅGOT om den jag släpper in. T.ex att det är någon som följt mig tidigare genom åren och läser min nya blogg här nu. Gärna vill jag också att du ska gjort någon form av väsen av dig förut och inte bara dyker upp NU, som gubben ur lådan. Vill känna mig trygg och säker, helt enkelt!

Jag kanske aldrig kommer att göra det och därmed inte skriver något vidare i sidan där, det får vi se. Jag får gå på magkänsla bara.

Med andra ord - OM du vill ha tillgång till den låsta sidan - skicka ett mail till mig (inte från någon anonym mailadress, tack!) och fråga efter det, så får vi se. [email protected]

Du som har inloggningsuppgifterna redan --> Har skrivit ett litet, litet inlägg till därinne. ;-)

Kommentarer
Postat av: Monica

Det ÄR Chrome som spökar. För på jobbet (aja baja mig :-) ) så ser jag en inloggningsruta.

Jag kan inte testa om jag ser mer, jag har glömt dina gamla inloggningsuppgifter, men mysteriet är löst i alla fall.

puss puss

2012-01-10 @ 09:24:52
Postat av: Tette - svarsinlägg

Vad bra att du löste den gåtan :-) - men trist att det inte funkar med alla webläsare.

Om du vill ha inloggningsuppgifterna igen, så maila mig. (Och byt webläsare så du kan komma in hemifrån, hehe.) ;-)



Puss tillbaka!/Tette.

2012-01-10 @ 11:55:47
Postat av: Kajsa

Du har mejl.

Kram

2012-01-10 @ 13:54:20
Postat av: Tette - svarsinlägg

Tack Kajsa och mailet är nu besvarat! ;-)



Kram!/Tette.

2012-01-10 @ 14:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0