Ååååh, blir gaaalen ...

UPPPDATERING AV INLÄGGET HÄR!!

Har nu skapat en underblogg till denna blogg, vilken ska kunna lösenordsskyddas. MEN ... när jag själv testar det hela (och HAR rensat datorminnet!) så kommer ingen inloggningsruta upp, utan pang så är man inne och såååå vill jag ju verkligen INTE ha det!! Hugaligen om obehöriga skulle komma in i det jag vill skriva mer i skymundan!! Får mardrömmar bara av tanken! :-o ;-)

Därför vill jag att ni hjälper mig, tack, genom att testklicka HÄR och se om NI får upp en inloggningsruta eller kommer raka vägen in!?? Please, håller på att koka sönder invärtes så jag behöver verkligen en låst sida att skriva i! Har alltså inte skrivit något av vikt därinne ännu, innan jag vet om det fungerar! ;-)

/Tette.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vill kunna skriva vissa inlägg bakom lösen, men se nejdå ... DET verkar man inte kunna göra genom blogg.se?!? :-o Trots att jag är betalande kund där alltså!! DÅLIGT!! :-(

Har ju en annan, gammal dagbok i "vanliga" hemsidesdelen som ligger bakom lösen, men ska man verkligen behöva bygga egna lösenordsskyddade sidor när man ändå betalar extra för en bloggjävel?!? NÄe, tycker inte det. Suck. :-/


Jaja ... tills jag kommer på vad jag ska göra, om jag ska idas lägga energi på att göra en egen tilläggssida eller inte, så sitter jag här och morrar för mig själv bara. :-o ;-)

Kommentarer
Postat av: Monica

Det kom inte upp något alls. Bloggen försvann och bakgrundsbilden syntes - det var allt.

2012-01-07 @ 16:42:29
Postat av: Paula i pörtet

jorå jag fick upp en ruta att fylla i, när jag sedan avbröt så blev sidan svart

Pöss

2012-01-07 @ 16:53:16
URL: http://paulaz.se
Postat av: Tette - svarsinlägg

Tack Monica och systeryster!



Monica - det är ett javascript (tror jag i alla fall) som ska styra inloggningsrutans upploppande - har du javat uppdaterat? ;-)



Syster - jo, om man inte skriver in inloggningsuppgifter så blir det en tom sida där istället bara, så det är som det ska då. ;-)



Tack igen - kramar!/Tette.

2012-01-07 @ 17:18:20
Postat av: annie i lule´

Hellooo, var ju tvungen att testa men du kan va lugn! Man kommer som de andra skrivit till en inloggningsruta och sen går det inte att komma vidare:) (fast hos mig blir det VITT ist för svart)

Vad fint du skriver om dina barn! Eftersom jag följde dig även tidigare både öppet & under lösen så fick jag lite "flashback" från när Elvis var "pytte" & sen även Isolde genom din fina text om Zabina...tiden går, men vacker e hon fortfarande & mkt lik sin far:)



Trevlig lördagkväll önskar jag dig/er!



2012-01-07 @ 21:31:36
Postat av: Tette - svarsinlägg

Tack annie och tack för hjälpen! :-) Låter ju betryggande och då kanske jag vågar mig på att skriva därinne också, mer än ett testinlägg. Minns du inloggningen till min gamla låsta dagbok så kommer du även in i den ny låsta! ;-)



Trevlig fortsatt helg önskar jag tillbaka!/Tette.

2012-01-07 @ 22:17:28
Postat av: Monica

Jorå javan är uppdaterad. Däremot använder jag Chrome som webbläsare. Kan det vara det som är felet hos mig kanske.

2012-01-08 @ 19:05:54
Postat av: Tette - svarsinlägg

Möjligt, Monica. Fast det är ju blogg.se som tillhandahåller lösenordsskyddet och man tycker väl att de borde vara så pass "up-to-date" att de använder sig av kodningar som passar alla webläsare?!? :-o Trist om det INTE är så!

2012-01-08 @ 19:56:40
Postat av: annelie

Jag får upp ruta om önskan av logg/lösen. Har gjort desamma o det är för att man just varit inloggad eller klickat i kom ihåg mig. Jag använder mig dock av one.com bloggen.



Kram

2012-01-08 @ 21:31:03
URL: http://www,anneliesweb.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0