Sonens födelsedag!

Idag fyller min älskade minstingunge hela 21 år! Otroligt hur tiden går! 08:52 för 21 år sedan föddes han, på Huddinge familje-BB, efter bara 1 timme och 50 minuters förlossningsarbete.
 
 Ovan --> Här ligger vi på Huddinge Familje-BB och som ni ser vägrade jag ha på mig sjukhusets kläder och hade istället med mig egna "särkar" i svart spets, hahaha.
 
 
Vi ska fira sonen enkelt, med lite fika hos hans far och bonusmor, i eftermiddag.
 
Återkommer kanske mot kvällningen.
Tills dess - Må väl!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hälsa och gratulera fina sonen från mig!
Kram

2012-12-29 @ 14:06:06
Postat av: Tette - svarsinlägg

Tack Kajsa, det ska jag göra! :-)
Kram tillbaka!/Tette.

2012-12-29 @ 20:55:12
Postat av: Sanna

Huga huga.. Nu går det lite väl fort mellan födelsedagarna. Måste dom verkligen fylla år varje år? :-)Stort Grattis.
***************************************************

OM du har lust,tid,ork så får du gärna klippa min arvinge. Gör det på arbetstid vettja :-) Om Dirren protesterar så hälsa från mig och säga att "dalmas-tiderna" äro förbi. :-)
Kram Sanna


2012-12-30 @ 12:59:05
URL: http://trivsel.wordpress.com/
Postat av: Tette - svarsinlägg

Hehe, jo - fort går det. :-o :-)
Och ... jag har redan fått direktiv om att ta med klippdonen till jobbet på onsdag, så lillprinsen bör vara ansad och klar tills du får hem honom igen. ;-D
Kram och Gott Nytt År!

2012-12-30 @ 14:01:32
Postat av: Tatiana

åh,han har jue alladin sane sminkning. Det värmer en fammal trött tant som är bowiefans .
Så grattis !

2013-01-14 @ 10:20:44
URL: http://fruhatt.wordpress.com/
Postat av: Tette - svarsinlägg

Tack och bra att "tant" (hahaha) gladdes och jodå - sonen min är också lite av ett Bowiefan faktiskt. ;-)

Må väl!/Tette.

2013-01-14 @ 11:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0