Musikvideo, insnöat och Finlands självständighetsdag

Vet inte om ni minns att jag i höstas lade ut en bild på min son, sminkad med en blixt i ansiktet, inför medverkan i en musikvideoinspelning med sångaren/musikern Kristian Kaspersen?!? Hur som helst - låten är nu (ännu idag inofficiellt dock) klar och såklart vill jag visa er resultatet. :-)
 
Men först fyra stillklipp från videon, på min son! ;-)
 
Låten heter "Queer at Heart" och artisten heter alltså Kristian Kaspersen.
 
 
Tydligast ser man min son under dessa tider:
1:45 (till höger i bild)
2:00 (till vänster i bild)
2:31 (fokus i bild)
3:06 (fokus i bild, mimandes)
3:24 (till vänster i bild)
3:38 (till vänster, dansandes med ryggen åt kameran)
3:46 (till höger i bild, dansandes)
 
Häftigt va?! :-) Gillar låten dessutom. Det finns en "The Ark"-känsla i den som tilltalar mig!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Utöver det ... noll gnista i mig, tyvärr. NOLL! :-(
Och bilen är ännu HELT inbakad i hårt packad snö så ... hur tusan jag ska komma iväg och jobba tidigt imorgon bitti är ännu en gåta. Min trasiga kropp klarar verkligen inte att skotta bort så mycket och tung snö, så den lösningen är bara att glömma.
Ni ser ju själva hur det ser ut. "Min" bil är den mittersta av dessa tre. :-/
 
Avslutar med att gratulera mitt "rotland", FINLAND, på självständighetsdagen!
Hipp, HURRA, HURRA, HURRA, HURRA!
 
Ha en fortsatt bra torsdag, gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0