Lite bilder från sonens födelsedag

Firade ju som sagt sonens 21-årsdag igår och det hos hans far och bonusmor.
Lägger in lite bilder här. :-)
 
Ovan --> Sonen (x5) öppnar paket på löpande band.
Ovan --> Isoldepluttan, mitt yngsta barnbarn, var med på kalaset.
Ovan --> Mina fina "barn"! (x2)
Ovan --> Sonens bonusmor och hans far, vilka kalaset hölls hos.
Ovan --> Mor (jag alltså) och son! (Suddig bild pga darrhänt exmake som fotade, hehe.)
Nedan --> Son och far!
Ovan --> Efter kalaset ville min syster (som inte ville vara med på kalasfoto) handla och jag satt då kvar i bilen och väntade på henne och passade på att fota mig själv. Kraftigt överexponerat, men ändå. ;-)
 
Nu återstår inom närmaste veckorna "bara" en handfull födelsedagar till i min nära familjekrets. :-o ... Först min dotter, som fyller år på trettondagsafton, sen min syster några dagar efter, sen min mor några dagar efter syster, sen sonafadern (som jag visserligen inte brukar fira direkt längre) och sedan min bror den 26:e januari. Min styvfar fyllde också år innan januari var slut, när han levde och min biologiska far fyllde 2:a februari.
 
Jättekul precis efter jul. :-/ Och innan nästa födelsedag nu, ska ju nyåret firas in också. Vojne vojne ... Själv har jag dock inte planerat ett smack inför nyår. Har inte ens tänkt på att det ÄR nyår. Så oviktigt känns det detta år, för jo ... är konstant SÅ JÄVLA LÅG och orkar inte lägga energi på ett smack egentligen.
 
Så förmodligen firar jag (av eget val!) in nya året sittandes ensam, i raggsockor och fleecetröja. Kanske orkar jag inte ens hålla mig vaken över tolvslaget. Känns som en rätt överhängande risk faktiskt och ... det känns som det kvittar, ärligt talat.
Men Gott Nytt År, hur som helst - ifall jag inte skriver mer innan 2013 startat. ;-)

Kommentarer
Postat av: Marie

Gott Nytt År!!
Ska också ta det VÄLDIGT lugnt. Skönt!
Äta gott och bara mysa :-)

2012-12-30 @ 18:33:06
Postat av: Kajsa

Så fyller ju jag år där också i slutet av januari ;-)
Fast jag hatar att byta ut 10-tals siffran när man fyller år... :-/
Jag har haft sån ångest varje gång, ja inte när jag fyllde 20 då ;-)
Kram

2012-12-30 @ 23:46:51
Postat av: Tette - svarsinlägg

Tack Marie och ja, kanske har man det bäst lite sådär lugnt och stillsamt?! ;-) Ha det så mysigt!

Jaha Kajsa, så du fyller också i januari. Tur du inte ingår i min närfamilj då. ;-) Du fyller alltså jämnt - exakt hur gammal blir du? Nyfiken bara. :-)
Kram tillbaka!/Tette.

2012-12-31 @ 00:22:22
Postat av: Kajsa

Hihihi, jag hade missat att det stog närfamilj ;-)
Mhmm, jopp jag fyller jämt, och jag är ju en årgång äldre än dig,
så då vet du hur mkt va? ;-)
Och ja, jag tycker det känns skitjobbigt, men vad fasen åldern
är ju bara en siffra...
Gott nytt år och kram från mig!

2013-01-01 @ 00:28:37
Postat av: Tette - svarsinlägg

Åh, Gratulerar i förskott Kajsa,(om det inte råkar vara just idag du fyller), på den jämna, fina födelsedagen! ;-)

God fortsättning och kram tillbaka!

2013-01-02 @ 20:24:48
Postat av: Kajsa

Tackar, nej då det är inte idag,
Det är den 29:e
Kram igen

2013-01-02 @ 22:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0