Julbord på Fjäderholmarna

Igår var jag med (delar av - alla kunde dessvärre inte följa med, av olika orsaker) Borg & Merio på julbord, ute på vackra Fjäderholmarna. Supervacker miljö, hela vägen dit och där och riktigt bra mat! Mer än så tänker jag inte skriva, (är så "låg" man kan bli nämligen ...), - däremot ska ni få se en hop bilder från gårdagen.
Färjan går från Nybrokajen, Stockholm, mot Fjäderholmarnas krog. En solig, vackert vintrig dag.
Är det inte en vacker färjetur i Stockholms skärgård, så säg?!! :-)
Vi står på däck och spanar på allt det vackra! Här är syster min och Igor.
(Jo, man ser en liten bit av mig där i bakgrunden också.) :-)
Syster och Stefan på färjan.
Jag på röda mattan på färjan. ;-)
Väl framme på Fjäderholmarna, följde en liten naturskön promenad upp till själva krogen.
Tre syskon uppställda på rad, på Fjäderholmarna. Syster, bror och så jag dårå.
Såhär vackert beläget ligger Fjäderholmarnas krog.
Bror min, eller rättare sagt "vår" servitör bakom honom, tar upp dryckesbeställningar.
Nä, nu går vi och hämtar mat, tycker jag och alla håller med. :-)
Det fanns MASSOR att välja bland. Men bäst var ändå (enligt mig!) sill/fiskbordet!
Skål då! Fastighetsförvaltare Gabriella och ekonomen Lena.
Systeryster och direktör Borg.
Syrran igen.
Direktör Borg skålar!
Och min bror - direktör Merio - skålar också! :-)
 
Ha en skön lördagkväll, gott folk!

Kommentarer
Postat av: Marie

Härligt att du kommer iväg och gör saker, ändå du känner dig låg. Är så lätt att bara stanna hemma och dra täcket över huvudet. Beundrar dig för att du är så öppen med vad du känner och hur du mår. Det är väl delvis därför det är så intressant att gå in här :-)
(En utav mina favoritbloggar).

2012-12-08 @ 20:20:53
Postat av: Tette - svarsinlägg

Tack snälla Marie, för dina vänliga ord!
De värmer! :-)/Tette.

2012-12-08 @ 22:28:03
Postat av: Roger

Instämmer med Marie här ovan...plus att det var fina bilder också :)Kram!

2012-12-09 @ 05:31:21
Postat av: Tette - svarsinlägg

Tack Roger och Kram tillbaka! :-)/Tette.

2012-12-09 @ 09:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0