God Jul i efterskott

Orkar inte skriva något - i vanlig ordning ... - men lite bilder från julafton kan jag bjuda på. Föreställande mina "barn" och yngsta barnbarnet. Jo, någonstans skymtar även jag och dotterns Roddy TheDog. ;-)
 
Vi åt, drack (inget med alkohol), delade klappar, umgicks och hade det mysigt som tusan. Senare på kvällen anslöt även dotterns boyfriend och tillsammans tittade vi på Snövitfilmen - den för vuxna alltså. Den var spännande och välgjord. :-)
 
 
Kom inte isäng förrän framåt 04, gäääsp.
 
Tidigare på julaftonen blev jag "störd" - via SMS, mobilsamtal och mail - av ett par personer som jag absolut inte vill ha att göra med och som jag uttryckligen sagt det åt också. Men det hjälper uppenbarligen inte. :-/ Jaja ... får försöka radera dem ur mitt system så gott det går bara.
 
Nu ska jag och sonen studera hans julklapp från sin far och bonusmor - en liten musikstudio som man kopplar till datorn. Spännande, spännande! :-) God fortsättning, gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0