Annandagsmiddag

Åååh, känner mig som en uppstoppad gris efter helgens allt jäkla ätande. Urk! Fast det mesta var ju rätt gott, trots allt. Särskilt maten idag - rökt lammfiol med potatisgratäng och sallad - som jag intagit ihop med dottern med pojkvän och sonen min.
 
Efter maten gosade dottern med pojkvän lite - så gulliga så. :-)
 
Under dryga tre timmar satt vi och åt, mös och diskuterade en massa intressanta saker. :-)
Och nu ska jag strax isäng och upp igen 05.15 för att bege mig till Borg & Merio för lite arbete. Det är tur det går att ställa mobilen på ljudlöst förresten, för speciellt nattetid är det full aktivitet i min.
:-o Suck. Får se hur länge det ska pågå egentligen?!? ... :-/
 
Håll tummarna för att dagens blötslasktöande inte fryser till inatt och ger mig blankis att köra in till Stockholm på imorgon, tack. 
Godnatt gott folk, suss gott, eller vad ni nu ska göra! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0