Snabbrapport igen

Som om inte alla andra jävla krämpor jag har vore nog, så har jag nu även fått ryggskottet från hell. :-( Ser ut som Ringaren i Notre Dame då jag ihopvikt som en fällkniv tar mig fram i rummen, med stöd av möblemanget. Har inte sovit en blund inatt pga. värken och piller hjälper inte ett skit ens.

Nåja, ryggskott brukar ju gå över inom en vecka, som tur är. Värre är det med allt annat jag plågas av. Den övriga molande värken i varenda jävla cell av min kropp och hjärtklappningen, dubbelslagen, vätskan i händer/fötter/vader, etc. Begriper inte hur jag ska stå ut tills jag den 2 maj har tid hos läkaren?!? Och vad är det sen som säger att jag faktiskt har den åkomma han eftersökt i de prover jag var iväg och tog för snart två veckor sedan?!? Hoppas kan man ju alltid, så det finns något att göra åt plågorna, men i mitt nuvarande totalsvarta tillstånd, har jag lite svårt att vara hoppfull, tyvärr. :-/

Har i alla fall även den senaste veckan berikats med besök av barn och barnbarn. Dottern och barnbarnen passade en solig dag på att dekorera muren på min bakgård med kritkonst.



Och sonen min var igår iväg till Stockholm för att medverka i Jonas Gardells filmatisering av hans nya bok, "Torka aldrig tårar utan handskar". Den handlar om när aids bröt ut i Sverige under 80-talet. Kommer som serie i tre avsnitt på Svt till jul. Sonen kommer att vara med i två av avsnitten. Spännande! :-)

Såhär såg sonen ut igår, då han var stylad inför sin medverkan i Jonas Gardells verk.
Tycker han klär bra i 80-talsstuk! ;-)

Måste lite fräckt även slänga in ett gammalt foto (taget -92) på sonens far (min exmake alltså), där han har ungefär samma styling som sonen ovan, hehe. Visst kan man se likheter mellan dem?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0