Några foton ...

... är allt jag tänker bjuda på. Mår sämre och sämre, får mer och mer värk och andra symptom, så jag har verkligen ingen lust att ens försöka skriva något vettigt här nu. :-( Så ... tre foton är vad ni får så länge.
Först ett på mitt yngsta barnbarn, stylad och klar för en dag på dagis, denna skärtorsdag!

Sen två foton min son tagit med sin IPhone - först på honom själv med yngsta barnbarnet mitt.

Och slutligen ett foto han tog på sin syster, min dotter alltså och hennes dotter i sin tur, yngsta barnbarnet mitt alltså. :-)

Glad Påsk, gott folk!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Tänker på dig vännen, och vill önska dig en Glad Påsk, men det känns ironiskt att skriva så när du inte alls mår bra, men jag vill ändå önska dig det.

Jisses vad Isolde är lik sin mamma på sista bilden =)

Kram

2012-04-06 @ 13:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0