Foton på barnbarnen

Hälsan är bara piss och skit och eländes elände, så jag ger fan i att ge er några fler ord kring "jaget" och nöjer mig med att visa upp mina gosiga barnbarn som är på besök idag och även sover över.
:-)


Imorgon ska sonen min vara "förband" åt ett mer etablerat lokalt band och jag hoppas verkligen att jag förmår samla energi och självpepp nog för att kunna gå och lyssna på honom! Hans far är ställets ljudtekniker så ... OM jag nu inte skulle palla ta mig dit, har han ändå stöttning av en förälder. Skönt! Men jag VILL ju vara på plats, så jag ska göra mitt yttersta för att komma iväg.

Natti! Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Marie

GODINGAR! Tur att man har barn, det gör att livet får rätt dimensioner.

2012-04-27 @ 10:57:14
Postat av: Tette - svarsinlägg

Tack Marie och ja - hade man inte barn (och nu även barnbarn) så skulle nog orken/lusten för att ta sig vidare i dagarna vara betydligt lägre.



Trevlig helg!/Tette.

2012-04-27 @ 11:35:20
Postat av: Kajsa

Det är jobbigt att må så dåligt(jag vet...) Hoppas du kommer må bättre med hjälp av rätt medicin snart, visst skulle du få träffa doktorn nästa vecka?



Skoj med sonens spelning, hoppas du orkar ta dig dit. Min ena son har spelning i Sthlm med sitt band (Loch Vostock) imorgon, men vi kommer inte åka ner för att gå på den, det får bli när dom spelar på närmare håll.



Ha det så gott!



Kram

2012-04-27 @ 12:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0