Petestet ...

En av orsakerna till att jag inte står ut med t.ex WP design/bloggar i stort, är att det inte går att ändra scrollerns utseende. (Eller det kanske det gör, bara att jag inte fattar hur?? ÄR det så så skicka mig gärna ett meddelande om HUR man går tillväga för att koda det, tack!). Avskyr när inte saker och ting matchar! I mitt tycke matchar alltså! Inte säkert att en estetvetare (om det nu finns sådana, haha) skulle tycka att det matchade, förstås. ;-)

Tänkte lägga in ett litet urval av miniatyrbilder på hur min sida sett ut genom åren - bara för att. :-) Sidan har haft ooootaliga fler skepnader än såhär, sedan jag första gången publicerade den, våren -97, men tyvärr har jag inte bilder kvar på fler än dessa längre.

  

  

 

Hur som helst - orsaken till att jag ändå väljer att försöka vänja mig vid (det fulare) bloggutseendet till åtminstone den här delsidan i min totala hemsida, beror på att det ju är så mycket smidigare att kunna uppdatera dagboken då. Är jag hemma vid min egen dator spelar det i och för sig ingen roll, men är jag inte det så går det ju då ändå att skicka upp inlägg från vilken dator som helst, varifrån som helst och DET tilltalar mig. Så därför försöker jag nu att vänja mig och stå ut med den fula scrollern. hehe ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0