Kvällsbabbel

Efter träningen hade Johan lagat middag och dottern och mina barnbarn åt med oss. Även sonen min dök upp efter sitt arbete, så hela min familj var samlad en stund, mysigt. :-)

Fick brev från mamsen idag också, med bifogade pappersfoton. Hon är väl den enda kvar i världen som enbart äger en gammal ickedigital kamera, hehe. Men det är som med "riktiga" brev numera, riktigt roligt att få! :-)


Mamsen när hon var hit från Finland, nu nyligen.



Mammas karl och min särbo Johan.



Mormors (min alltså!) älsklingsElvis.



Sonen min såg så mysko ut på fotot, att jag filtrerade honom lite. ;-)



Samma sak med mig - fast jag SER nog mysko ut - alltid, hahaha.

Nej, blir inget mer skrivet här idag. Eller jo förresten, måste ju berätta att jag igår gick med i en poesisida. Skriver ju dikter från och till och tänkte att det kanske kunde vara kul att dela dem med andra diktskrivare. Än så länge har jag bara råkat på trevligt folk därinne i alla fall. Ha en bra kväll! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0