Dagen idag

Har inte gjort så många strån i kors idag, men har i alla fall varit ut till skogs och till en strand med särbon och Lilly My. My badade som en tok. Blev nästan sugen själv. Luften var varm och vattnet kändes ganska ljummet det också. Hejdade mig dock. ;-)



Vidare har jag tvättat. Lika roligt varje vecka. Och kikat på True talent och Idol såklart. Molly i Idol är jag otroligt imponerad av! Vilken röst! Dessutom ser hon avslappnad ut och verkar befriad från konstgjordhet.
Min lilla "jag mötte Lassie"-story har utökats förresten. ;-) Min nätvän (som jag även träffat "live" ett antal gånger) Fias yngsta dotter är inte bara vän med Olle i Idol, utan även med Molly.

Godnatt! Ska försöka skriva om lite mer seriösa ting imorgon. Om jag orkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0