Blir gaaaalen snart ....

Jävla skitkodande, blir tokig rent av!!
Har ägnat dagar åt att försöka designa en WP-sida men jag blir ALDRIG nöjd med hur det ser ut så ... då tänkte jag att jag skulle försöka bygga via php men HAHAHA ... den kodningen somnade jag nästan av och dessutom var det en jävla massa strulande med själva tekniken. Grrrr ...

Och nu då - jo, bestämde mig för att ändra layout på min "vanliga" hemsida istället och bygga in en blogg där och det går ju sisådär det också, hehe. Ja herregud säger jag bara! Man kan ju bli galen för mindre! MEN ... det får mig i alla fall att i kortare stunder hålla tankar/ångest/fysiska symptom stångna och mindre övermäktiga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0