Positivitetsövning ;-)

Tänkte jag skulle kontra förra inlägget med en positivitetschock innan jag lägger mig. ;-)
Lite PLUS ska raddas upp!

1)   Har två underbara, friska barn (nu vuxna), vilka jag älskar över allt annat!
2)   Och till det har jag även två barnbarn som förgyller tillvaron!
3)   Jag har förmåga att kreera - i form av musik, grafik, dikt, text, handarbete! (Även om det går lite trögare när jag mår sämre).
4)   Jag besitter stort empatiskt sinne!
5)   Jag har tak över huvudet och får mat varje dag!


6)   Jag har en mansfigur som jag kan gosa med! (Och med honom två bonusbarn.)
7)   Särbon har en hund som jag får ta del av!
8)   Jag är rak och ärlig, människor i min närhet litar på mig!
9)   Jag är en engagerad person som gör mitt yttersta om/då jag åtar mig något.
10) Är rätt snabbtänkt! (oftast ;-))

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Monica

11.) Du har vänner som tycker om dig (även om vi inte ses så ofta!)

2011-10-18 @ 11:21:06
Postat av: Tette - svarsinlägg

Åh, Tack raringen! Och detsamma! :-)

Kram!/Tette.

2011-10-18 @ 12:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0