Ny design och Twittersnurr

Som ni kanske ser så har jag försökt fräscha upp sidan lite. Göra den en smuuuula ljusare. Helheten av hemsidan alltså! För er som eventuellt kommit in via min blogg och inte ser helheten, så rekommenderar jag er att ni genast går HIT!)

Och jadå, jag vet att jag är omodern som inte använder mig av en nutida bloggdesign, men jag tycker inte det är snyggt! Nix! Vill inte ha en scroller (som inte ens går att designa efter eget tycke och smak) längst till höger i sidan, där man ska behöva scrolla hela jävla alltet. Jag vill ha själva designen fixerad och som en ombonad ram runt delsidorna! Har testat ett antal gånger att uppgradera (fast jag ser det nog mer som NEDgradera, hehe) mig med en mer modern sida men näe - gillar dem inte - hur jag än försöker.

Tycker jag är duktig ändå, som numera bakat in en blogg i sidan! ;-) Det får räcka som modernisering för min del. Kanske ändrar jag mig någongång? Den som lever får se.


Har även registrerat mig hos Twitter, men om sanningen ska fram fattar jag inte riktigt vad twittern ska vara bra för? Egentligen? Har förmodligen missat någon viktig aspekt av användandets förträfflighet? Har sökt lite bland andra Twittrare och grupper för att på så vis få diskussionspartners men inte ens det lyckas jag riktigt med. :-o Jaja ... får väl försöka sätta mig in i det helt enkelt, innan jag dizzar det igen! ;-)

Sonen är hämtad från sin far och vi passade på att storhandla på vägen hem. Han gillar att följa med i mataffärer, så vi brukar storhandla ihop varje gång jag hämtar honom faktiskt. Rätt mysig liten ritual, där kommande veckas middagar samtidigt också planeras en smula på kuppen. Jag är inte så mycket för planerande, om jag ska vara ärlig. Får snudd på panik av att planera något överhuvudtaget. Det stressar mig som fan! Vill försöka ta dagarna som de kommer, i så stor utsträckning som är möjligt. Så har jag alltid varit.

Sonen, särbon och jycken sover redan. Kanske skulle försöka göra detsamma? ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0