När kommer plattan?

Längtar redan till när kanontalangfulla Molly Pettersson Hammar släpper sin första platta! Helt klart en röst jag gärna lyssnar till! Är dock inte så förtjust i "Satan i gatan" (och/eller den som framför den i original), så jag lägger in Mollys bidrag från förra veckan här istället. Imponerande ung tjej - helt klart!


Tycker rätt person åkte ur Idol ikväll. Nästa vecka ser jag gärna att Linni försvinner. Om jag så ska rangordna mina topp tre så ligger såklart Molly som min etta - Olle som tvåa och någon av Amandorna som trea. Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag håller med dig! Molly etta och Olle tvåa :)

Kram.

2011-10-16 @ 18:10:13
URL: http://linsfia.wordpress.com
Postat av: Tette - svarsinlägg

God smak alltså! ;-)

Kram tillbaka!/Tette.

2011-10-16 @ 22:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0