Nämen alltså ...

Skrev ju dagbok på nätet (som det hette innan bloggandet invaderade nätet) i dryga 11 års tid - med start våren -97 - och tröttnade sedan plötsligt och hade ett tvåårigt uppehåll (då jag i och för sig då och då skrev "hemligt", för en liten skara människor) men ändå ... känns inte kul att bara EN (och det min egen syster) kommenterat något inlägg jag hittills gjort, när jag nu tagit mig samman och börjat skriva igen. :-( Trist! Undrar ju lite över om någon överhuvudtaget läser? Jaja ... vad är väl en kommentar, jämfört med att få sitta och mysa med skallvärken från Hell? :-O ;-)

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Pia

Jag läser i alla fall Tette, och tycker alltid det är intressant att höra hur du har det och se lite bilder, även om jag inte är så mycket för att kommentera offentligt som du vet. Men jag kan ju alltid skriva ett mail om du vill! Hoppas du mår bättre så fort som möjligt. Ser fram emot Lasse Tennander i övermorgon, ska bli jätteroligt att träffa alla nu när jag inte varit där på 5 veckor!

2011-10-06 @ 11:06:37
Postat av: Tette - svarsinlägg

Tack Pia, det var trevligt att höra! :-)

Hoppas du får kul på Tennander! Själv hade jag inte en aning om att han skulle hit ens och även om jag vetat är jag ju inte i skick för utgående ändå just nu. Men som sagt - ha så kul! :-)



Syns och hörs! Kram!/Tette.

2011-10-06 @ 15:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0