Låg

Känner mig allmänt oinspirerad och låg. :-/ Hade tänkt städa (det behövs verkligen), gå på promenad i solen, göra något överhuvudtaget men ... näe, allt känns bara blä och trist. Trist är förresten en underdrift - allt känns just nu omöjligt och hopplöst, rent ut sagt. :-( Orkar inte kämpa jämt och ständigt för att kunna ha en tillvaro som känns någotsånär hanterbar. Nix. Går och lägger mig, tror jag.

Men innan dess ska jag lägga in två fina foton på min son, som är tagna med hans systemkamera. Nog ser man stor skillnad på bildkvalité beroende på kamera!

Fina foton på min fina son! :-)

Kanske återkommer senare här idag, ifall inspirationen infinner sig.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jisses vad stor han har blivit, han är jättefin.

Ja, jag har ju läst tillbaka och så, men jag kan ju inte kommentera under alla inlägg :P



Dom är jättefina båda dina barn och dina båda barnbarn!



Jag har ju också fått barnbarn sen vi hördes vid senast (eller ja inte senast nu då, utan sen vi hördes av i den andra "bloggen"). En liten gosse, han blev 2 år i augusti. I början av februari väntar vi barnbarn nr. 2. Det är så fantastiskt underbart roligt att vara farmor, och vi har så fin kontakt med våran go'unge =)



Kram till dig!

2011-10-13 @ 17:56:45
Postat av: Tette - svarsinlägg

Tack Kajsa!

Och stort grattis, till farmorskapet. Ja visst är det myspys med barnbarn! :-) Att slippa ta huvudansvaret och BARA få gulla och skämma bort är ju värsta lyxen! ;-)

Kram tillbaka!/Tette.

2011-10-13 @ 18:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0