Kinamat

Förutom en massa krämpor så har den här dagen varit mestadels trivsam. Jag och särbon har varit helt ensamma (kors i taket, hahaha ;-)) och då bland annat passat på att sticka till byns enda Kinarestaurang och svullat god mat. Vi gör det någon gång per månad, vilket ju är både mysigt och smaskens.
Resten av kvällen har vi bara myst i soffan. Strökikat lite på TV:n och bara haft det skönt. :-)

Särbon min, så som han oftast ser ut - blåstället på. ;-)

Imorgon ska särbon iväg till sitt Ornö, sonen min kommer hem för en "mammavecka" och jag tänkte även bjuda hem dottern min och äldsta barnbarnet på middag. (Yngsta barnbarnet är hos sin far i helgen.) Förhoppningsvis blir även lördagen mysig, med andra ord. :-)

Natti, suss gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0