Hipp Hurra!!!!

Idag fyller mitt uuuunderbara barnbarn Elvis åtta år!! Jag hade den stora äran att få vara med under hans förlossning (TACK älskade dotter), vilket var en upplevelse som var enormt häftig! Jag har också alltid stått honom otroligt nära. Elvis är min allra goaste, mest älskvärda lillprins! Älskar honom så att det gör rent ont ibland.


Här är Elvis precis nyfödd och jag håller honom i famnen.


Till vä. min dotter på BB <--> Till hö. Elvis nyfödd = Lika som bär!


Urgoa Elvis - det är ett år mellan dessa två bilder ovan.



Elvis och jag pussas, här är han två år gammal.


Vacker bild på min dotter med sin förstfödde.


Ett kort jag gjorde imorse och lade in på min FB-sida.

Elvis bor hos sin far den här veckan, så jag kan tyvärr inte gratta honom nu, men på söndag kommer han till sin mor igen och DÅ ska han ha kalas. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0