Godmorgon

Jahapp, dags att åka till SÖS igen då, för att plocka bort dygnsregistreringsapparaten och få ett ultraljud av hjärtat utfört. Och nix, inte ett endaste litet skutt ens, har hjärtat gjort under detta dygn!?! :-o Helt sanslöst, eftersom det i normala fall, som sagt, kan göra extraslag upp till fyra gånger per minut! Och OM de ändå säger sig ha registrerat extraslag, när jag väl får träffa läkaren nästa vecka, så är det ändå inte av samma art som de jag brukar ha, eftersom jag inte märkt av några nu. Skit ! :-(

Sovit som en påse nötter har jag gjort också. Hur jag än legat så har någon av Ekg-plopparna skavt mot kroppen. Alla sladdar hänger ju fast i rätt stor och tung dosa också, vilken jag fått se till att inte lägga mig på. Har legat ovanligt mycket på rygg, pga apparaturen, men så kan jag absolut inte sova. Får APont i ryggen då, nämligen. Stackars mig. :-o ;-)

Och stackars karlar, haha: 


Skriver kanske mer under senare dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0