Depp

Är hur låg som helst. Mår SKIT till kropp och själ, känner mig uppgiven och trött på allt som FAN!
Var och tränade igår, efter ett par veckors uppehåll pga. hjärnhinneinflammationen och herregud vad jobbigt det var! :-o Visserligen ÄR ju hjärnhinneinflammation en rätt orkdämpande åkomma, men ändå ... tyckte inte jag var så medtagen förrän jag började anstränga kroppen på allvar. Var fullständigt slut efteråt och helt skakig resten av kvällen.

Meningen är att jag ska åka med särbon ut till hans Ornö nu om drygt en halvtimme. Har inte bestämt mig ännu ens för om jag verkligen vill/orkar det idag?!? Vet hur jag är i sociala sammanhang - skärper mig något grönjävligt för att verka så pigg som möjligt och det får jag betala för i efterhand. Det tar jävligt mycket energi att hålla undan ångest (och därmed ignorera psykosomatiska symptom som invaderat ens hjärna) inför andra. Jävligt mycket energi! ...

Jaja ... får väl resa mig härifrån till att börja med, om jag alls ska hinna med ut. Lägger avslutningsvis en låt jag gillar här. Upptäckte den under förra söndagens True talentfinal. Paulina körde den i duett med ... äh, minns inte vad han heter nu. Ha en bra fortsatt helg, gott folk!



Uppdaterat --> Blev inget Ornö för mig idag, men det var inget eget beslut. Någon annan tog det åt mig. :-/ Skit också! Det värsta med min fasad utåt, den sammanhållna, lugna och ångestfria, är att jag inte blir tagen på allvar när jag förklarar hur jag känner det inuti. Folk får det liksom inte att stämma ihop med hur jag verkar och ser ut. Och har man då inga kunskaper i hur det psykologiskt kan fungera så att man - av olika orsaker - kan ha byggt upp en pansarrustning kring sig, (för sin överlevnad ursprungligen), så tror man helt enkelt att jag överdriver och VISST orkar/klarar/kan när jag påstår motsatsen. Enerverande! Samtidigt som jag kan tycka att i alla fall vissa personer ska förmå tro mig på mitt ord och inte pressa mig mer än jag klarar av ... :-(

Kommentarer
Postat av: Jerry

Hej!

Det var roligt att du hittade mig igen men att läsa om hur du mår känns inte alls bra. Livet är verkligen helvetet många gånger, även om det ibland finns glimtar av lycka. Jag lägger även upp dig så jag inte missar något framöver. Många kramar!

2011-10-30 @ 12:03:55
URL: http://http//jerryolsson.wordpress.com
Postat av: Tette - svarsinlägg

Tack Jerry och många kramar tillbaka!! :-)

2011-10-30 @ 13:32:22
Postat av: Maggan

Hej! Satt och kolla på gamla blogginlägg och då såg jag en kommentar från dig!!Har nu läst din blogg,,huja stackars dig, du verkar ha haft det jobbigt med sjukdomar...♥

Jag gillar din blogg, och kommer att följa dig.

Många varma kramar från Maggan

Ps: det var genom beta jag hitta din hemsida från första början...

2011-10-30 @ 15:32:32
URL: http://husnummerelva.blogspot.com/
Postat av: Tette - svarsinlägg

Hej Maggan!

Jodå, minns dig - trevligt att du hittat hit igen! :-) Har kikat in hos dig igen också. ;-)

Kramar tillbaka!/Tette.

2011-10-31 @ 02:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0