Ännu en dag mot sitt slut

Var ju även idag in till SÖS. Fick dygns-Ekg-apparaten bortplockad och ett ultraljud av hjärtat utfördes också. Som sagt, inte förrän nästa torsdag får jag svar på vad testerna visat. Joo, naturligtvis har hjärtat både rusat som fan och gjort otaliga extraskutt EFTER att apparaten plockats bort. Begriiiiper inte hur det kan bli såååå?!? :-/

Efter undersökningarna fick jag (och särbon som var gullig och följde med mig till sjukhuset, både igår och idag) ett infall och syskonlängtan och vi åkte därför till min brors fastighetsförvaltningsfirma (där även min syster Tita arbetar) och hälsade på dem en sväng. Mysigt!


Passade på att få oss tre syskon fotade ihop. Den blonda med numera klotrunt ansikte är alltså jag. :-o ;-)
Jag är förövrigt yngst i syskonskaran.

Väl hemma igen åkte särbon och jag och handlade. Dottern och yngsta barnbarnet hade varit hundvakter medan vi var borta, så dem bjöd vi på hemmagjord potatismos och ungskorv som tack. ;-)
Kvällen tillbringade vi sen alla, plus sonen som då kommit hem från sitt arbeta på salongen, i TV-soffan, tittandes på Idol. Tycker att Linni skulle fått åka hem, men Emil var mitt nästa "hem-åkar-val" så det var väl ok ändå. Molly var som vanligt bäst!

Och nu har jag pluggat flera timmar och lämnat in veckans uppgift, som jag skulle. Återstår bara en omgång Bubble Witch och sen isäng. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0