Och dagarna de går ...

Har ingen inspiration till att skriva här just nu, vilket kanske märks? ... Det är lite (MYCKET) för mycket negativitet och irritation inom mig för att jag ska ha lust att delge något alls. Varken vill eller orkar ta upp det som stör mig, eller skriva om något helt annat, bara för skrivandets skull.

Så jag nöjer mig just nu med att lägga in en tragikomisk bild jag hittade i FB. Har ju ett uns av hypokondri i mitt väsen (vilket är lätt att få, när kroppens funktioner är så påverkade av ångest som de är hos mig! ...) och därför tycker jag denna bild passar mig bra! ;-)



Kommentarer
Postat av: paula i pörtet

Haha, underbar! Jag har nog också en släng av hypokondri, men har kommit fram till att låta bli att googla på diverse åkommor på nätet är klart att föredra! Nu gör jag som strutsen, stoppar huvudet i sanden och vill inte veta om vad som eventuellt kan döljas i denna gamla kropp!

Hoppas trenden vänder syster, så du börjar se ljuset i tunneln

Kramen

2011-11-07 @ 12:31:40
URL: http://paulaz.se
Postat av: Tette - svarsinlägg

Ja visst är det galghumor på högsta nivå, hehe. ;-)



Jadu, jag behöver oftast inte googla ens. Har man vuxit upp med en sjuksyster till mamma, så är man alltför väl insatt i kroppens fuktioner/sjukdomar för sitt eget bästa ändå. :-o ;-) Och de få gånger jag faktiskt har googlat så har jag ställt diagnos på mig själv därigenom, vilka HAR stämt. T.ex med hjärnhinneinflammationen, första omgången.



Men såklart har du rätt i att man bör undvika fakta kring kroppen så gott det går, som lighthypokondriker! hahaha



Ja, hoppas kan man ju, att det vänder någon jävla gång! Fick precis kallelse till arbets-ekg nu. 2 dec ska jag dit.



Kramar tillbaka!/Lillasyster.

2011-11-07 @ 14:25:47
Postat av: Kajsa

Kramar om

2011-11-07 @ 18:00:35
Postat av: Tette - svarsinlägg

Tack Kajsa och kram tillbaka! :-)/Tette.

2011-11-07 @ 18:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0