Nattblogg igen då

Värken/trycket i skalle/nacke kvarstår, men ännu ingen feber så ... jag fortsätter att försöka intala mig själv att det INTE är hjärnhinneinflammation igen. Hoppas, hoppas, hoppas jag har rätt i det och att jag snart mår bättre igen, helt av mig självt. Även med illamående, magont, yrsel, stötarna i huvudet vid ögonrörelser (av medicinnedtrappningen), värk i övriga kroppen etc. etc. Känns ärligt talat som det inte finns en prick på/i min kropp ens, som INTE har något fel just nu. jaja ...

Har i alla fall varit på min fredagsterapi, trots allt. Hoppade dock över träningen jag brukar gå på efteråt. Vågar inte träna när jag känner mig såhär skruttig, helt enkelt. Åkte med darligen och storhandlade istället och det är ju snudd på träning det också, haha. ;-)

Väl hemma igen lagade älsklingen middag medan jag klippte sonen min. Som sagt tidigare ... är rätt stolt (och förundrad) över att han fortsätter be mig om hjälp med klippningar, när han ju själv går sitt sista år på frisörsutbildningen (varav tre dagar per vecka är på salong) och alltså har all möjllighet i världen att be någon mer "up-to-date"-frisör att fixa det åt honom.

Tog tyvärr ingen "före"-bild, men såhär blev det i alla fall och sonen var mycket nöjd. Bra! :-)




Kan ni gissa vem det här nedan är då?


Jo, det är också sonen min, som han såg ut då han gick på Hallooween-maskerad förra helgen.
Läste en kommentar i hans FB-sida där en tjej från festen hade skrivit: "Du var den snyggaste både tjejen och killen på festen". Hehe ;-)

Nej, nu ska jag nog göra min mansfigur sällskap i sängen. Han ska upp tidigt imorgon och åka iväg och jobba, så han sover nog gott redan. Det hoppas jag också på att få göra. Har sovit som en påse nötter senaste dagarna nämligen. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Han är jättefin din son, och han blev väldigt snygg i håret =)

Kram

2011-11-12 @ 12:44:04
Postat av: Nina

Förstår att sonen väljer att klippa sig hos mamma, du är riktigt duktig har jag sett.



Jävla skit att du ska må dåligt, tycker så synd om dig (och nej jag daltar inte ;) )

2011-11-12 @ 13:27:48
Postat av: Tette - svarsinlägg

Tack Kajsa! :-) Kram tillbaka!



Och tack även till dig, Nina! :-) Kram!



/Tette.

2011-11-12 @ 16:17:38
Postat av: Maggan

Hej och tack för kommentaren!!

Vilken vacker son du har!

Jag älskar vågen,kul att du också gillar den.

Katten är blandad norsk skogskatt samt långhår av sin mor.

Ha det bäst, hoppas du tillfrisknar fort

Många kramar ///Maggan

2011-11-12 @ 17:59:16
URL: http://husnummerelva.blogspot.com/
Postat av: Anonym

2011-11-12 @ 18:03:23
Postat av: Maggan

Glömde säga ja det är frost ingen snö än så länge :-)!

2011-11-12 @ 18:04:30
URL: http://husnummerelva.blogspot.com/
Postat av: Tette - svarsinlägg

Tack själv Maggan, för vänliga ord! :-)



Kram, skön fortsättning på helgen!/Tette.

2011-11-12 @ 19:47:02
Postat av: Milo

Meeeeen vad roligt!!! Jag har ju HELT missat att du börjat blogga!! ;) Guuuud så bra, nu har jag lagt in dig i BlogLovin, så jag får en uppdatering varje gång du skriver nåt. KANON! =) =) Tack för det! =)



Och jäklar vad snygg sonen har blivit! Och barnbarnen har blivit stooooora! Shit, tiden går verkligen fort.



Kram Milo

2011-11-22 @ 12:17:49
URL: http://mlilja.net
Postat av: Tette - svarsinlägg

Tack själv Milo! :-)



KRAM!/Tette.

2011-11-22 @ 15:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0