Idol, framför allt Molly

Trots brain zapsen var jag ju tvungen att kika på Idol även denna fredag. Och herregud alltså vad jag gillar Mollys röst! Helt otroligt duktig!! Och bara 16 år gammal dessutom! Hon måste ju bara vinna - allt annat vore ren skandal!





Idag tyckte jag att Amanda F var jävligt bra också, annars brukar jag tycka att hon är alltför teatralisk för min smak. Rätt person - Amanda P alltså - blev hemskickad, enligt mig. Hon har alltför svårt att hålla toner för att jag ska kunna gilla hennes röst i sin helhet.

Gästartisten Jessie J sjunger ju förbannat bra också. Har ofrivilligt lyssnat rätt mycket på henne, genom väggen till sonens rum, hehe. Även hon är lite väl teatralisk mellan varven men hennes röst är extremt säker och stark så jag är rätt tolerant med scenspråket ändå där. ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0